۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

بهانه هايي که مارا خوشحال مي کندو به زندگي اميدوار اگر بيروني باشد پايدار نيست ولي اگر دروني باشد هميشگي و تداوم دارد.نهي ها چه فرهنگي چه مذهبي چه آموزشي سايه راخوراک مي دهندو اين نهي ها چون منفور و بداست در سايه انباشته شده و گره ها ايجاد مي شود پس هرجا بتواند بيرون مي زند.
ما ا زبچگي عادت کرديم بترسيم و با ترس زندگي کنيم در رعايتها و قوانيني که آزادي واقعي روح انسان را سلب مي کند .پس ناخودآگاه سرراه ما شکستها را قرار مي دهد تا بلکه چشم ما باز شود و ببينيم راه درست را از کجا بايد آغاز کرد .

به نظرم اميد داشتن عاليست ولي تنها اين کافي نيست بلکه بايد خود را شناخت ضعفها ي خود ر ا ديد و روراستانه با آن برخورد کرد که شفاي درون تنها در گرو کار و پشتکار و غور در خود است وگرنه اميدي که ما را به جايي
نرساند بي فايده است .و بدان که شکست هميشه بد نيست ما بد نگاهش مي کنيم چون قضاوتش مي کنيم وگرنه انسان رشد و تعاليش را مديون همين شکستهاست چون د رشکست ضعف وشکاف رواني خودر ا ديده و در جهت اصلاح آن اقدام مي کند .

۳ نظر:

  1. سلام. خوشحالم که اینجا افتتاح شده و تبریک میگم.
    در جواب سوالی که توی ایمیل مطرح کردید باید بگم واقعیت اینه که من با وجود پیشرفت زیاد هنوزم دارم سخت تمرین میکنم. شما ببین اوضاع چقد بغرنج بوده !
    مطلبی که توی این پست نوشتید منو یاد حرف یکی از دوستان انداخت که با نگاه بزرگ منشانه (و شاید هم به طعنه) میگفت "تا نخوری زمین یاد نمیگیری!" حالا که فک میکنم زیاد هم بیراه نمیگفت.
    آدرس وبلاگتونو لینک میکنم و بازم سر میزنم.
    Composer_1985@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. سلام و تشكر از مطلب زيباتون

    در تائيد فرمايش ما يك مطلب تحت عنوان فن تبديل ليمو ترش به ليمونا. اميدوارم خوشتون بياد

    آرزومند آرزوهايتان

    محسن زندي

    پاسخحذف
  3. عزیزم مطالبت جالبه خسته نباشی

    پاسخحذف